tisdag 3 februari 2015

Inköp NCC, JNJ och Betsson

Efter förra veckans start köpte jag så sakteligen in mig i några till bolag som jag finner intressanta på lång sikt. Köpknappen föll på NCC efter att den sjunkit lite på sin rapport, Johnson & Johnson samt Betsson. Köpet av JNJ blev något större än de andra två för att minska kostnaden för courtaget.

Jag tror på samtliga bolag i det långa loppet och har ingen plan på att sälja dem utan hoppas på fortsatt fina resultat och utdelning.

Jag var borta med jobbet i slutet av förra veckan (och hann därför inte blogga) och kom tillbaka till en börs som verkar näst intill galen. Min förhoppning är att det skall komma en sättning snart så att jag kan hämta in lite billigare i ett antal fina bolag. Jag är bland annat intresserad av att få in lite banker och kanske något försäkringsbolag i portföljen och är väldigt intresserad av vad SHB-rapporten visar.

Vad har ni för något på köplistan efter de senaste uppgångarna?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar